FAQ Restaurant

-Is jullie restaurant All-You-Can-Eat?
Nee, om onze kwaliteit hoog te houden, hebben we dat concept niet.

U kunt gewoon A La Carte bestellen. Ook hebben we samengestelde boxen voor een mooie prijs. Prijzen verschillen niet heel veel van een All-You-Can-Eat restaurant, het hangt allemaal af wat u besteld en hoeveel u besteld. Ons menu kunt u bekijken hier bekijken: MENU .
Zie hier voor onze actuele openingstijden: Openingstijden

– Is jullie restaurant rolstoel toegankelijk?
Ja, onze restaurant is rolstoel toegankelijk.

– Hebben jullie een invalide toilet?
Nee, helaas hebben we geen invalide toilet.

– Hebben jullie een kinderstoel ter beschikking?
Ja, we hebben een kinderstoel ter beschikking.

– Is jullie restaurant kind vriendelijk?
Ons restaurant heeft verschillende soorten eten, maar geen gebakken noodles of rijst.
De menukaart kunt u zien op onze website:  Menukaart Restaurant
Vraag aan onze medewerkers naar de kleurboek en kleurpotloden. Maar we hebben geen speciale speelhoek voor de kinderen.

-Is jullie sushi glutenvrij?
Met uitzondering van een paar sushi is onze sushi is glutenvrij. We hebben speciaal voor de glutenvrije sushiliefhebbers op onze menukaart een glutenvrij logo erbij gezet om aan te duiden welke sushi glutenvrij is.

U kunt ons ook eventueel mailen of bellen als u extra andere vragen heeft.

Voor meer vragen kunt u ook ons mailen, bellen of eventueel naar onze Facebookpagina gaan: https://www.facebook.com/the.sakura.sushi. Blijf altijd op de hoogte van onze acties en nieuwtjes door regelmatig onze website en Facebookpagina te bezoeken.