Bestel Tips/FAQ

Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige bezorgingen zijn langer onderweg. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk te maken & bezorgen. 

-Graag wil ik bestellen voor bezorgen.
Op dit moment i.v.m. COVID-19 kunt u alleen bestellen via onze app/website.
U kunt dan betalen via iDeal.
Dat i.v.m. wij tijdelijk geen contant geld accepteren.
Onze bezorger heeft ook geen pin automaat bij zich.

-Graag wil ik bestellen voor afhalen.
Afhalen kunt u bellen of ook bestellen via onze  app/website.

-Bestellen voor Feestdagen en Weekenden.
Feestdagen en weekenden zijn bij ons erg druk, wij raden aan om voor 15:00 uur te bestellen via onze app/website.
Via onze app/website kunt u ook een week van te voren bestellen voor afhalen/bezorgen.
Wij raden u dat zeker te doen als u op tijd uw sushi wilt hebben.

-Ik heb besteld voor zo snel mogelijk, waar blijft mijn bestelling?
Op sommige dagen (vooral in het weekend en feestdagen) zijn tijdens de eetmomenten (tussen 17:00 – 19:00 uur) het erg druk.
Bekijk uw email/app/sms of u een bericht van ons heeft ontvangen met de tijdstip waarop het word bezorgd.
Het kan namelijk zijn dat wij uw bestelling op een latere tijdstip hebben gezet wegens de drukte.
Echter proberen wij uw bestelling z.s.m. te maken en te leveren.
Mocht u meer informatie willen hebben over uw bestelling dan kunt u het beste even bellen.

Emailen en via Facebook messenger kunnen wij helaas niet ter plekke beantwoorden als het gaat om uw bestelling.
Dat i.v.m. dat wij zelf te druk bezig zijn met orders verwerken om de email/facebook berichten te lezen en te beantwoorden. Emails en berichten via Facebook proberen wij binnen 48 uur te beantwoorden.

-Jullie zijn niet bereikbaar via de telefoon.
Wij hebben 2 telefoonlijnen lopen, waarop 2 gesprekken tegelijkertijd gemaakt kan worden.
Maar helaas kan het soms zijn dat het zo druk is dat de lijn bezet blijft.
Wij adviseren om het dan nog eens later te proberen.
Nogmaals, mailen en berichten via Facebook heeft geen zin, omdat wij daarvoor helaas geen tijd hebben om direct te beantwoorden. Ons prioriteit is namelijk uw en andere orders te verwerken.

-Waarom duurt het zo lang voordat mijn bestelling er is?
Uw sushi word altijd VERS gemaakt en dat kost tijd.
Daarbij als het nog bezorgd moet worden dan heeft onze bezorgers ook nog de tijd nodig om uw bestelling te bezorgen.
Afhankelijk van de grote van uw bestelling hebben wij minstens ongeveer een kwartier nodig om uw bestelling te maken/in te pakken. En minstens een kwartier nodig om het bij uw thuis te leveren. Gemiddeld in totaal dus 30 tot 40 minuten. Daarna moet onze bezorger ook nog natuurlijk terug komen om de volgende orders te bezorgen. Afhankelijk van zijn lokatie duurt het minstens 10 minuten nadat alle orders zijn geleverd om terug te komen.
Dat is dan gerekend op 1 adres en 1 bestelling.
Onze bezorgers nemen maximaal 4 bezorgingen mee in uw buurt om de orders op tijd te kunnen leveren.
Dus er komt ook nog extra tijd bij als de bezorgers nog uw bestelling en een andere bestelling moeten meenemen om te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling niet eerder krijgen of eventueel afhalen?
Afhankelijk van de grote van uw bestelling of eventueel de bestemming kunnen wij proberen om het misschien eerder te maken. Maar helaas kunnen we niet elke order voor trekken i.v.m. de tijd die we nodig hebben om eventuele orders die eerder hebben besteld en een tijd hebben vastgesteld.
Zo snel mogelijk orders proberen ook altijd zo snel mogelijk te maken en te leveren.

Afhalen kan natuurlijk altijd, u kunt ons daarvoor bellen en vragen hoe laat u het kan afhalen.
Afhalen scheelt altijd tijd, omdat wij natuurlijk bezorgtijd over uw order heen moeten rekenen.
U krijgt van ons contant de bezorgkosten terug.

Aan onze trouwe gasten;
Hopelijk begrijpt u dat wij continue ons best doen om uw en alle andere orders vers en zo snel mogelijk te verwerken.
Wij zijn ook continue bezig met het verbeteren van ons kwaliteit en service.
Heeft u een opmerking of een feedback, dan horen we dat graag.
Voor niet dringende vragen kunt u mij natuurlijk mailen of eventueel bellen.
Emails & Facebook berichten probeer ik binnen 48 uur te beantwoorden.

Graag tot gauw!
Carmen Man
Sakura Sushi