FAQ Feestdagen

-Hebben jullie een speciale menu dit jaar?
Helaas hebben we dit jaar geen speciale menu voor zowel het Restaurant als de Afhaal. Dat i.v.m. dat we recentelijk onze kaart hebben vernieuwd met nieuwe sushi-rollen. Bekijk onze actie boxen voor de beste deals.

-Is julie sushi vers?
Onze sushi wordt altijd vers gemaakt. Wij maken  uw bestelling voor afhalen en bezorgen maximaal een half uur van te voren en nooit de dag ervoor.

-Openingstijden:
Wij zijn bij afhalen en bezorgen met alle feestdagen open.
Voor meer informatie zie onze Openingstijden feestdagen:  Openingstijden Feestdagen

Let op!: Voor het Restaurant op de Voorstraat 88a gelden andere openingstijden.
Zie: Openingstijden Restaurant Feestdagen

-Ik wil graag sushi afhalen/laten bezorgen met de feestdagen, maar ik weet nog niet wat ik wil bestellen of met hoeveel personen ik ben:
Dat is geen probleem, u kunt er nog over na denken wat u wilt bestellen.
Wel adviseren wij om de dag en tijdstip alvast door te geven en te reserveren.
Wij accepteren namelijk maximaal 4 bestellingen per tijdstip om teleurstellingen te voorkomen. VOL = VOL.
U kunt later dan nog altijd telefonisch doorgeven hoeveel u wilt bestellen.

Spelregels:
– Let op dat u uw bestelling tijdig doorgeeft.
– Uw bestelling kunt u tot 2 dagen van te voren door geven via de mail.
– Geeft u uw bestelling door binnen 24 uur van uw geselecteerde datum? Dan kunt u alleen nog telefonisch uw bestelling door geven.
– Wijzigingen in uw bestelling worden alleen verwerkt als u het telefonisch door geeft.
– Annulering? Gelieve dit ook telefonisch door geven.

-Bezorgen of ophalen:
In verband met de opkomende drukte, is het beste om op tijd te bestellen.
Zo weet u zeker dat u het op tijd kan ophalen of dat u het op tijd kan laten bezorgen.
We bezorgen in Woerden, Kamerik en Linschoten.
U kunt zelf bepalen hoe laat en wanneer u uw bestelling wilt ophalen of laten bezorgen, mits het onder de reguliere openings-/bezorgtijden valt.

Wilt u buiten de reguliere openings-/bezorgtijden ophalen of laten bezorgen, dan kunt u contact opnemen met ons.

-Betaling:
Heeft u besteld en wilt u het ophalen/bezorgen?
De betaling kunt u doen als u het ophaalt. Bij bezorgen kunt het beste via onze website bestellen en gelijk via iDeal betalen. Voor bezorgen kunt u ook eventueel voortijds in de winkel met de pin of contant betalen.
U krijgt altijd een betaalbewijs van ons als u vooraf hebt betaald.

LET OP!: I.v.m. COVID-19 accepteren we aan de deur bij bezorgingen geen contant geld meer.
Afhalen kunnen we nog wel contant geld accepteren.
Bij het vooruitbestellen van bezorgingen kunt u een eventuele betaalverzoek verwachten.

-Speciale wensen of allergieën:
Heeft u speciale wensen (bijv.: zwangerschap), allergieën dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.
Geeft u allergie of speciale wensen ruim en duidelijk (acuut of niet acute allergie) van te voren door.

Heeft u problemen met het samenstellen van een menu, dan kunt u natuurlijk met ons contact opnemen.

-Cadeautjes en cadeaubonnen:
Wij verkopen ook cadeaubonnen en kleine cadeautjes in de winkel. Leuk om te geven en te krijgen!

Voor bestellingen en vragen kunt u ten alle tijden ons mailen of bellen.
Ook kunt u natuurlijk langs de winkel komen voor eventuele vragen en bestellingen.
Altijd up-to-date blijven? Volg onze Facebook Pagina en Instagram!